48 92 888 select@select.ee Kliendiklubi Tellimisleht Jälgi meid Facebookis
Select
 

Ostutingimused

Enne kauba tellimist palun tutvu alloleva lepingueelse informatsiooniga ja juhistega kaupade tellimiseks. Pane tähele, et Select Nor tarnib kaupa ainult Eesti piires.

Select töötleb registreeritud ostja isikuandmeid kauba müümiseks ning kauba tarnimiseks. Ostja isikuandmed loetakse tema nimi, sünniaeg, kontaktandmed (e-mail, aadress, kontakttelefon) ning ostja tellimuste ajalugu. Ostja annab Selectile nõusoleku oma ülalnimetatud isikuandmete töötlemiseks kauba müümise ja tarnimisega seotud eesmärkidel. Ostja annab Selectile nõusoleku edastada tema isikuandmeid kolmandatele isikutele, kui see on vajalik Selecti õiguste kaitseks või kui see on seotud ostjapoolse müügilepingu rikkumisega. Select ei edasta ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele, aga jätab endale õiguse koostööpartnerite reklaammaterjali lisada otse pakkidesse.

Maksmise kord

Kauba eest maksmiseks on 2 võimalust: 1. tellimust esitades, pangalingi kaudu või 2. kauba kättesaamisel.

Müüja poolt esitatava arve sisuks olevate toodete müügihinna sisse ei ole arvestatud posti- ega veokulusid. Seega makstav summa koosneb Selecti poolt koostatud arvest tellitud kaupade eest, kauba saaja poolt valitud tarneviisist ja sellest tulenevast saatekulust.

Saatmine

Tellimise hetkel laos oleva kauba saadame 2 nädala jooksul. Tipphooajal võib saatmiseks rohkem aega kuluda.

Saadame paki sinu poolt valitud viisil:
  • Omniva pakiautomaati

    Paki saabumisel sinu poolt valitud Omniva pakiautomaati, saadetakse sulle SMS, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp. Omniva automaadis hoitakse sinu pakki 7 päeva. Saatmiskulu 4,99 €.
  • Omniva kulleriga

    Selleks, et kuller saaks sinuga paki saabudes ühendust võtta, lisa tellimust vormistades kindlasti oma telefoninumber. Saatmiskulu 7,99 €.
  • Postiasutusse

    Paki saabumisel saadab postiasutus teate sulle koju. Saatmiskulu 6,99 €.

Lepingust taganemise õigus ja taganemisavaldus

Sul on õigus toode 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada ja raha tagasi saada. Seega kui oled kindel oma otsuses toode tagastada, siis tee seda kindlasti 30 päeva jooksul. Selleks on sul vaja esitada taganemisavaldus. Taganemisavalduse saad esitada kahel viisil:
  • Kui soovid pakki tagastada läbi Omniva, täida arve allosas olev tagastustalong ja vii koos tootega sinu lähimasse postkontorisse pöördudes abi saamiseks postitöötaja poole. Kapiteenuse vahendusel saab pakki tagastada sulle sobivasse pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi kaudu saabunud personaalse pin-koodi alusel. Antud kood kehtib 14 kalendripäeva alates paki sisestamisest automaati. Kui tagastad paki pärast 14 päeva möödumist, toimub tagastamine ainult läbi postkontori.
  • Saada vabas vormis e-kiri (peab sisaldama sinu nime, sinu kliendi koodi, arve numbrit, tagastatava kauba artikli numbrit ja kogust) aadressile: select@select.ee ja anna oma lepingu taganemise soovist teada. Tagastamisele kuuluv toode või pakk tagasta esimesel võimalusel postkontorisse koos täidetud tagastuskupongiga, mille leiad pakiga kaasasolnud arve allosas. Tagasta toode või pakk kindlasti 30 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest! Selectil on õigus nõuda ostjalt paki või toote tagastamise tõestamiseks kviitungit või tšekki. Enne vastavasisulise kirjaliku tõendi saamist, ei ole Select kohustatud kauba eest raha tagastama.

Et saaksid kasutada lepingust taganemise õigust peab tagastatav toode vastama järgmistele tingimustele:

  • Toode peab olema kasutamata ja muul moel kahjustamata.
  • Tootepakend peab olema avatud ettevaatlikult ning seda kahjustamata.

Toodet võib ostja käsitseda ja tutvuda üksnes viisil nagu see oleks tavapäraselt lubatud sama toote müümisel kaupluses. Muul viisil toote kasutamist loetakse juba selle kasutuselevõtmiseks ning seega edasimüügiks kõlbmatuks tooteks. Seega kui oled toodet juba kasutanud võid tagastada selle ainult juhul, kui tootel esinevad puudused ning tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluva toote mittevastavus lepingutingimustele ilmneb 2 aasta jooksul alates ostu sooritamisest.

Postikulu maksmine lepingust taganemise ja tagastamise korral

Tagastamine on kliendile tasuline. Müüja peab tagastamise tasu (3,20 EUR) kinni tagastatud kauba maksumusest. Põhjendatud juhtudel jätab Müüja endale õiguse tagastamise postikulu mitte nõuda.

Postikulu maksmine toote ümbervahetamise ja tellimusele mittevastavuse korral

Juhul kui tellitud toote suurus sulle ei sobi, kannab ümbervahetamisega seotud postikulud Select. Juhul kui oled tellitud toote asemel saanud ekslikult vale toote või on tellitud toode defektiga, kannab tagastamisega seotud postikulud Select.

Kauba kättetoimetamise postikulu tagastamine ostjale lepingust taganemise korral

Kauba kättesaamise postikulu maksame sulle tagasi juhul kui tagastad 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest terve oma tellimuse.

Pretensioonide esitamine ja garantiitingimused

Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid kahtlustad sellel tootmisviga, siis on sul õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest. Kui müüjal on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või on selle põhjustanud ostja, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist müüjal, järgneval 18 kuul aga ostjal endal.

Pretensiooni esitamise ja garantii aluseks on originaal tagastustalong ostuarvel või originaal ostuarve. Pretensiooni esitamiseks tuleb müüjat kirjalikult teavitada hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse avastamisest.

Kirjalik pretensioon peab sisaldama järgmisi andmeid: tarbija nimi ja kontaktandmed, pretensiooni aluseks olev ostuarve number, kaebuse esitamise kuupäev, kauba puuduse kirjeldus.

Tootmisveaga kaup asendatakse Selecti poolt uue kaubaga. Juhul kui see pole võimalik, tagastatakse raha ostja arveldusarvele või posti rahakaardiga 2 nädala jooksul alates vastava kokkuleppe saavutamisest ostjaga.

Vastavalt võlaõigusseaduse § 101 lg 1, on müüja kohustuste rikkumise korral ostjale nähtud ette järgmised õiguskaitsevahendid:

  1. õigus nõuda kohustuste täitmist;
  2. õigus võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
  3. õigus nõuda kahju hüvitamist;
  4. õigus taganeda lepingust 30 päeva jooksul;
  5. õigus nõuda kindlakstehtud tootmisveaga toote puhul hinna alandamist;
  6. õigus nõuda viivist müüja rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral.
Pane tähele, et ostja ei või tugineda kohustuse rikkumisele müüja poolt ega kasutada eeltoodud õiguskaitsevahendeid juhul kui selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu.

Vaidluste lahendamine

Select vastab kirjalikult esitatud pretensioonidele hiljemalt 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. Kui Selecti poolt antud vastus sind ei rahulda või tekkinud vaidluses ei saavutata kokkulepet, siis on kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjoni pädevuses on lahendada pooltevahelisi vaidlusi kauba üle, mille väärtus on 20 või enam eurot. Samuti saab klient pöörduda Euroopa Liidu veebipõhiste vaidluste lahendamise keskkonda Online Dispute Resolution. Loe täiendavalt tarbijakaitseameti kodulehelt.

 

 

Meeldivaid oste soovides